TopPix Fotoschool
kwaliteit en aandacht voor iedereen

Basiscursus Fotografie voor kinderen

Bij de basiscursus voor kinderen gaan we uit van 3 zaterdagen van 2 uur. In die 6 uur gaan we de basis leggen voor goede fotografie. Er zal een klein stukje theorie zijn, maar vooral gaan we lekker aan de slag met de camera.

Tijdens deze drie dagen gaan we aan de slag met......

• Kijken; voor je een foto gaat maken ga je eerst kijken, wat wil ik eigenlijk op de foto zetten?
  • Je compositie bepalen
  • Kiezen welke stand op je camera het beste is voor jouw foto, sluitertijd, of toch liever je diafragma kiezen of misschien ben je al toe aan alles handmatig instellen?
  • In welk perspectief komt jouw foto het beste uit? Kikker-, vogelperspectief of toch ooghoogte?
  • We gaan oefenen met portretfotografie
  • En natuurlijk kijken we welk soort fotografie jij het leukste vindt en daar probeer ik de opdracht dan op af te stemmen.

Flitsen zal niet aan bod komen tijdens deze cursus.

Cursus februari 2023